likwidacja 31! musi was poj.eba.ło
|
|
Pytania:
1. Ile zapłacono za bzdety tych "ekspertów"? 2. Ile nas bedzie kosztowało "zielone światło" dla MPK na skrzyżowaniach ? 3. Jakie firmy tworzą konsorcjum polsko-rumuńskie? |
|
http://www.pb.pl/?pwid=66499ebf4a52452e91b2195697cd9445
|
|
likwidacja linii 31? Mam nadzieję, że nikt nie weźmie tej sugestii poważnie. To jedyny autobus łączący osiedla Bazylianówka i Czuby...
|
|
10 biletów w cenie 9 to dobry pomysł i oszczędność.Sam chętnie z tego skorzystam -chociaż dla mnie to nie jest żadna nowość,bo np.w Przemyślu już kilkanaście lat temu takie coś funkcjonowało -z tym,że tam szósty bilet był gratis (przy zakupie pięciu).
|
|
"eksperci" z Wrocławia .... ciekawe, czy choć raz jechali 26 czy 31....zapomniało się matołom, że prócz ekonomicznego rachunku mpk ma także wykonywać zadania w zakresie publicznego transportu... no cóż... tak chwalony wrocław a takich "mądrych" posiada
|
|
likwidacja 31 to kretyński pomysł to jedyny autobus jakim mozna dojechac z LSM np do Olimpu , powinni sie tymi zmianami zająć ludzie mieszkający w Lublinie którzy wiedzą co gdzie jest i gdzie ludzie potrzebują dojechać, może i ci z Wroclawia znaja topografie miasta ale to za maolo zeby ustalac dobry plan tras itp... bezsensu
|
|
Mam propozycję. Pojedźmy do Wrocławia (ESK) i tam im pozmieniajmy trasy i zlikwidujmy część linii. Bo ci "eksperci" w du*** byli i gówno widzieli a w na nie swoim terenie się rządzą!!!
|
|
Likwidacja 31 - absurd :|
|
|
SUper, w ogóle odetnijmy komunikację z abramowic i kunickiego. Trolejbusy jeżdżą za rzadko, przydałby się jakiś autobus z końcowego który jedzie z końcowego na abramowickiej przez zemborzycką na miasto. Bo teraz to żenada. Poza tym zacznijmy od tego że niedługo nie będzie gdzie biletów kupić. Bo żeby kupić miesięczny to trzeba już jechać do samego centrum...ehh
|
|
Zgadzam się. To, że zrobili sobie test kilkudniowy (nie wiem, nie znam się) i może są dobrzy w tym to i tak strasznie dziwnie wyszedł wynik końcowy. Niech ludzi się pytają jadących codziennie do roboty autobusami i trolejbusami, a nie biorą swoich z Wrocławia. |
|
Co za kretynski pomysł, by likwidować 31. Ludzie, przestańcie myśleć o idiotycznych pomysłach. Wiecie ilu studentów jeździ tą linią? .....
|
|
przepraszam bardzo, a dlaczego rozkładem jazdy zajmuje się wrocławska firma? Co oni wiedzą o Lublinie?! Co za durni ludzie rządzą w Lublinie. To może niech zarządcy lubelscy zrobią roszadę z autobusami w Londynie czy Nowym Jorku
|
|
Mnie najbardziej wkurza jak autobusy i trolejbusy wyjeżdżają z opóźnieniem z przystanku początkowego !!! Nie wiem dlaczego kierowcy celowo opóżniają wyjazd . :-(
|
|
Idiotyzmem jest pomysł likwidacji linii 23, najstarszej jadącej na Felin. Niepotrzebnie wydłużono 55 na Czechów i zdublowano trasę 23. A tak na marginesie: parę lat temu zatrudniono "fachowców" z Krakowa którzy przekonywali że w Lublinie nie potrzeba autobusów przegubowych. Wrocławianie maja u siebie tramwaje wie co mogą wiedzieć o trolejbusach. Czy my nie mamy własnych inżynierów czy władze są tak zakompleksione że inni zrobia to lepiej?
|
|
LOL 23 wcale nie dubluje 55 bo jedzie po zupełnie innej trasie. I umówmy się jego likwidacja podobnie jak 36 raczej nie przejdzie. Co do 31 i 40 też będą mega protesty i... dobrze bo ten projekt cały jest do bani. W ogóle to porażką jest zwiększanie roli trolejbusów - przy awarii prądu całe miasto zostaje KOMPLETNIE sparaliżowane, a do tego trolejbusy kosztują prawie dwa razy drożej (np. gdyby na 158 jeździły autobusy to w tej cenie byłoby 9-10 kursów na godzinę a nie 6). Argument za ekologia ? tylko że bardziej psuje się środowisko wytwarzając prąd (w polskich warunkach no bo węgiel) niż spalinami a co się daje ludziom - wolniejszy przejazd
|
|
Wszystko pięknie, ale czym mamy jeździć do centrum z Nałkowskich, jak zlikwidują 40? Dopiero co wywalczyliśmy, żeby 15 dojeżdżała do tego zapomnianego i ignorowanego przez ZTM osiedla, żeby teraz stracić 40???!!! Ktoś pomyślał o tym? Po co te zmiany? Po co? Zapraszam szanownych ekspertów na przejażdżkę 15 lub 40 w godzinach szczytu. Zapewniam, że odechce się im pisania takich głupot w przyszłości. Ps. Czy nie możemy zamówić ekspertyzy u rodzimych, lubelskich specjalistów, albo - co najlepsze - czy nie wystarczyłoby przeanalizować skargi klientów ZTM i wyciągnąć z nich wnioski? To najtańszy pomysł i gwarancja, że takich "kwiatków" eksperckich nie będzie. W końcu chyba chodzi o usprawnienie komunikacji miejskiej i o dobro pasażera, prawda? A może się mylę?
|
|
Bo mają zbyt rozciągnięte czasy przejazdu między kolejnymi przystankami, więc musieliby jechać bardzo wolno lub długo na nich stać żeby nie odjeżdżać z przystanków przed czasem rozkładowym. A pasażerom chyba lepiej poczekać parę minut na "spóźniony" autobus niż przyjść na przystanek zgodnie z rozkładem jazdy, żeby się dowiedzieć, że jego autobus już pojechał a następny będzie za pół godziny. |
|
Czy "fachowcy" z zeszmaconego Wrocławia raczyli by się od nas wreszcie odpieprzyć?Wara wam od linii 31!
|
|
Czy ktoś z Was potrafi trzeźwo przeczytać tekst od początku do końca? Bo chyba nie?
Zamiast 40tki co 15 minut, to na nałkowskich byłaby 15tka nie co 15 minut tylko co 7 minut.
Tak samo zamiast 31 co 15 minut i 26 co 15 minut byloby 26 co 7 minut
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|